Kategoriye Ait Yazılar

aldatma-hikayeleri anal-sex-hikayeleri erotik-hikayeler evli-cift-hikayeler

2 okunma Emlakçı Tahmin Ettiğimden Daha Azgın Çıktı

Emlakçı Tahmin Ettiğimden Daha Azgın Çıktı

Yalnız başına yaşayan 35 yaşında bir kadınım, esmer tenliyim, 1.68 boyunda 56 kilodayım, kendime bakarım güzel bir kadın

7 okunma Genç sevgilim Emre ile yaşadığım ilkler

Genç sevgilim Emre ile yaşadığım ilkler

Yıllarca bastırılmış cinselliğimi benden yaşça küçük genç aşığım sayesinde gün yüzüne çıkardım… 50 yaşında evli ve 3 cocukluyum

10 okunma Annem işe gittiğinde babam kızlığımı bozdu

Annem işe gittiğinde babam kızlığımı bozdu

Babamın yarrağı o kadar büyük ki bazı günler karşımda oturduğu zaman uzun uzun onun yarrağını izler ve annemle

12 okunma Yengem Ve Kardeşi

Yengem Ve Kardeşi

Üç erkek kardeşiz. Iki abimde evli. Büyük abim 35 yaşında. Yengem 24 yaşında 170cm boyunda 58 kilo mükemmel

7 okunma Yengemi Uykuda Siktim

Yengemi Uykuda Siktim

Merhaba Ben 28 yaşında 1. 78 Boyunda esmer biriyim sexse olan ilgim çocuk yaşlarda başladı köy yerinde olmamızdan

9 okunma Temizlik yapan komşu kızını fena sikerek becerdim

Temizlik yapan komşu kızını fena sikerek becerdim

Merhaba arkadaşlar ben Usta Esmer Kaslı İri Penisli Bir Beyim Ve Sikişmeye Bayılırım Seçici Bir Beyim Her Kız

19 okunma Eniştemden Hoşlanınca Dayanamayıp Kendimi Ona Siktirdim

Eniştemden Hoşlanınca Dayanamayıp Kendimi Ona Siktirdim

Merhabalar arkadaşlar ismim Gül, 21 yaşındayım üniversite okuyan genç bir kızım. Ailem ile beraber yaşıyoruz iki kardeşiz ikimizde

13 okunma Dayımın Karısını Her Gece Sikiyorum

Dayımın Karısını Her Gece Sikiyorum

Selamlar arkadaşlar, ismim Kutay 24 yaşındayım ailemi kaybettiğim için dayımlarda yaşıyorum. Evimiz İzmir’de dayım tır şoförü bazı zamanlar

14 okunma Sarhoşken Amcamla Yaptıklarım

Sarhoşken Amcamla Yaptıklarım

Herkese selam be 19 yaşında bir genç kızım. İsmim Burcu. Benim tam anlamı ile çılgın diyebileceğim bir amcam

12 okunma Arkadaşımın Boşanmak Üzere Olan Eşini Siktim

Arkadaşımın Boşanmak Üzere Olan Eşini Siktim

Özel bir şirkette güvenlik görevlisi olarak çalışmakta olan 32 yaşında henüz evlenmemiş kendi halinde bir erkeğim. Arkadaşım Necmi’de

15 okunma Teyzem ile Sınır Tanımayan Sikiş Hikayemi Dinlemek İstermisin

Teyzem ile Sınır Tanımayan Sikiş Hikayemi Dinlemek İstermisin

Enset hikaye severler size başımdan geçen doyumsuz seks hikayemi anlatacağım.Teyzem ile sikiştiğim bu gerçek öykü sizi şaşırtmasın.Belki de

28 okunma Azgın Genç Kızı Boşalttım

Azgın Genç Kızı Boşalttım

Merhaba tüm hikaye okuyucuları başımdan geçen gerçek anıları ve deneyimlerimi yine sizinle paylaşmaktan mutluyum,183 boy 79 kılo uzun

13 okunma Karımdan Gizli Baldızımı Sikiyorum

Karımdan Gizli Baldızımı Sikiyorum

Size baldızımı nasıl sikmeye başladığımdan bahsedeceğim. Biraz utanç verici bir durum olsa da aldığım zevk cidden inanılmazdı. Daha

14 okunma Lezbiyen Kız Arkadaşımla Hikayemiz

Lezbiyen Kız Arkadaşımla Hikayemiz

Selamlar site sakinleri bu olayımı sizlere yani buraya yazıp yazmamakta kararsızdım ama namacıyla yazmayayım dedim neticede her şey

15 okunma Baldızla Geceli Gündüzlü Sikişiyoruz

Baldızla Geceli Gündüzlü Sikişiyoruz

Bakıyorum da herkes sitelerde bir anısını öyküsünü paylaşarak milleti mutlu ediyor ve tatmin ediyor bende vakit buldukça seks

14 okunma Sevgilim beni azdırıp zorla sikti

Sevgilim beni azdırıp zorla sikti

Ben İrem Nur.19 yaşında mavi gözlü sarışın 1.68 boylarında bir kızım. Daha önce hiç sex yapmamıştım. Bu olayı

11 okunma Öğrencim götümden sikti Okulda

Öğrencim götümden sikti Okulda

Ben Müge Yaşar İngilizce Öğretmeniyim Boyum 1:70 Civarlarında 60 kilo civarında kalçalarımda büyüktür ve yürürken sallanıyor ve titriyor

14 okunma Komşumu Sikiyorum

Komşumu Sikiyorum

Ben evli bir adamım. Bir süre önce ev sahibi ile sorun yaşadık ve oturduğumuz evden taşınmamız gerekti. Ben

14 okunma Yengemi çırılçıplak görünce olan oldu

Yengemi çırılçıplak görünce olan oldu

elam bu siteye girdiğim andan itibaren cinsel hayatım ileri derecededeğişti. Neyse ben tam anlamıyla yaşanmış bir anımı yazmak

21 okunma İş yerimde çok fena siktiler beni

İş yerimde çok fena siktiler beni

Merhaba arkadaşlar yaşamış oldugum bu olay tamamen gerçektir,sadece isimleri farklı yazıcam. istanbulun varoş semtlerınden bırınde oruruyor 21 yaşında

13 okunma Kantinde seks maceram

Kantinde seks maceram

Ben soner 18 yasindayim lise 2 ogrencisiyim. Okulun Şubat ayinda yine en yogun olan yere yani kantine dogru